Головна
Про громаду
Історія
Символіка
Стратегія розвитку
Почесні громадяни
Партнери та співпраця
Міське врядування
Міська рада
Склад ради
Фракції
Комісії
Виконавча гілка
Міський голова
Секретар ради
Заступники міського голови
Виконавчий комітет
Старости
Виконавчі підрозділи
Відділ оргзабезпечення діяльності ради
Відділ освіти, молоді та спорту
Відділ фінансування, бухобліку та госпзабезпечення
Відділ кадрової роботи
Відділ документообігу, звернень та орг.-інф.роботи
Юридичний відділ
Відділ земельних ресурсів та екології
Відділ архітектури та містобудування
Відділ ЖКГ, ком.власності, транспорту та благоустрою
Архівний відділ
Військово-облікове бюро
Відділ соціального захисту
ЦНАП
Відділ культури
Фінансове управління
Відділ «Служба у справах дітей»
Комунальні підприємства
Сокальтеплокомуненерго
Сокальжитлокомунсервiс
Сокальводоканал
Комунальні заклади і установи
Комунальні заклади медицини
Комунальні заклади освіти
Комунальні заклади соціальної сфери
Комунальні заклади культури
Документи
Документи міського голови
Розпорядження міського голови
Регуляторна політика
Чинні регуляторні акти
Документи міської ради
Проєкти рішень сесії
Порядки денні сесій
Рішення сесії
Протоколи сесій ради
Поіменні голосування депутатів
Документи виконавчих органів
Проєкти рішень виконкому
Порядки денні виконкому
Рішення виконкому
Протоколи засідань виконкому
Поіменні голосування членів виконкому
Нормативно-правова база
Мешканцям
Бюджет
Бюджет громади
"Відкритий бюджет" МФУ
Місцеві податки
Цільові програми
Паспорти бюджетних програм
Сокальська ДПІ
Соціальний захист
Соціальні програми
Пільги
Житлові субсидії
Для осіб з інвалідністю
Учасникам АТО\ООС
Сімейна політика
Житлово-комунальне господарство
Благоустрій громади
Управлiння житловим фондом, ОСББ, ЖБК
Тарифна політика
Житлова політика
Комунальне майно
Публічність
Доступ до публічної інформації
Запобігання корупції
Очищення влади
Публічні закупівлі
Звернення громадян
Електронні петиції
Електронні опитування
Вакансії
Туристам
Запис ЦНАП
Новини
Шукати!
Останнє опубліковане
17.04.2025
Гарячі лінії ДПІ
17.04.2025
"Довідки про консультації та громадське обговорення Проекту Детального плану території з метою впорядкування земельної ділянки для обслуговування існуючих та нового будівництва сільськогосподарських будівель ПАФ «Білий Стік» по вул. Українська, 2 в с. Комарів Шептицького району Львівської області (Проект ДПТ) та Звіту про стратегічну екологічну оцінку (СЕО)"
17.04.2025
"Довідки про консультації та громадські обговорення Проекту Детального плану території для визначення параметрів земельної ділянки для будівництва та обслуговування багатоквартирних житлових будинків по вул. Героїв УПА в м. Сокаль Шептицького району Львівської області (Проект ДПТ) та Звіту про стратегічну екологічну оцінку (СЕО)"
20
/ 03 / 2024
Щодо заповнення обов'язкових реквізитів платіжних інструкцій
20
/ 03 / 2024
Всесвітній День водних ресурсів
20
/ 03 / 2024
"Протокол засідання архітектурно-містобудівної ради №1/2024 при відділі архітектури та містобудування від 13.03.2024р."
19
/ 03 / 2024
"Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу СЕО містобудівної документації Детального плану території території колишнього господарського двору по вул. Замлинській в с. Свитазів"
19
/ 03 / 2024
"Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу СЕО містобудівної документації Детального плану території колишнього току по вул. Замлинській в с. Свитазів"
19
/ 03 / 2024
"Повідомлення про оприлюднення заяви про визначення обсягу СЕО містобудівної документації Детального плану території колишнього тракторної бригади по вул. Замлинській в с. Свитазів"
06
/ 03 / 2024
Протокол громадських слухань с.Фусів
06
/ 03 / 2024
Повідомлення про оприлюднення та проведення громадських слухань щодо розроблення Проектів Детальних планів території по вул.Тартаківська, 89 та вул. Шашкевича,77 в м.Сокаль Червоноградського району Львівської області
05
/ 03 / 2024
Інвестиції у Сокальську громаду, підсумки 2023 року
23
/ 02 / 2024
Про утворення віддалених робочих місць адміністраторів відділу “Центр надання адміністративних послуг”, покладення обов’язків адміністратора на старост, затвердження графіку прийому суб’єктів звернень та переліку послуг
На початок
10
11
12
13
14
15
16
17
18
В кінець